Kiek kainuoja turėti savo organizciją?

Dažnai jauni žmonės nori susiburti į asociacijas ir organizacijas, tačiau didžiausias iššūkis tuomet atrodo buhalterines apskaitos paslaugos (auditas.lt paslaugos). Jeigu tik paaiškėja, kiek reikės mokėti mokesčių už viską, ir kad už tuos pinigus, kad ir kokionors sodybos nuoma išeitų – atsiranda klausimas, ar tikrai verta tą organizaciją steigti. Žinoma, jeigu planai ir tikslai rimti, tuomet verta. Kitais atvejais – gal ir nebūtina. Tad nuo ko pradėti, kai steigiama organizacija, kad nereikėtų gailėtis, kad sodybos nuoma (plačiau http://pirtys.lt/) ir savaitgalis su draugais būtų buvę geresnis pasirinkimas.

Kokio tipo organizacija

Buhalteriniai sprendimaiPriklausomai nuo to, kokio tipo organizacija čia renkama, skirtingai kainuos ir startinis mokestis. Jis gali varijuoti nuo kelių iki kelių šimtų eurų. Ypatingai, jeigu steigiama UAB – tuomet reikės turėti ir įstatinį kapitalą. Tačiau tada, kai norima turėti tiesiog bendraminčius vienijančią organizaciją, kaip juridinį asmenį, galinčią dalyvauti įvairiose programose ir projektų teikimuose, tokiu atveju mokesčiai šio tipo įmonėms bus mažesni.

Reikalingi pirkiniai

Tačiau, kad ir kokią organizaciją nuspręsite suburti, visada pirmiausia reikės įsigyti būtinus pirkinius. Tai bus antspaudas, tam tikri blankai buhalterinėms apskaitoms daryti, keletas kitų dalykų. Jie žymi pradžią įmonės, kuriai galite vadovauti. Taigi, reikalingi pirkiniai visada bus ir tam tikros išlaidos. Jeigu bus tik vienas žmogus, kuris jai vadovaus, tokiu atveju, reikia ir pasistengti surasti, kas galėtų tuos pirkinius padengti. Ar visi nariai, ar vienas, ar bus kažkoks naudojamas investicinis fondas. Galų gale, ir visi notaro patvirtinimai bei paslaugos, norint susitvarkyti pirmuosius dokumentus, neišvengiamai bus reikalingi.

Pajamų deklaravimas

Vėliau kiekvienais metais būtinai reikės deklaruoti pajamas. Jeigu organizacija užsiima komercine veikla, laukia daug sudėtingų skaičiavimų ir buhalterinės apskaitos. Jeigu tai yra ne pelno siekianti viešoji organizacija, tokiu atveju, pajamų deklaravimas bus gal kiek kitoks. Ir atsiskaitymai už projektus galbūt vyks nuolat, juos reikės pateikti gana dažnai. Tačiau, kad ir kokia veikla užsiimsite, visada geriau turėti savo už finansus atsakingą žmogų. Neretai nedidelėms organizacijoms tiesiog visiškai neapsimoka samdyti nuolatiniam darbui buhalterę. Todėl sudaromos sutartys su įvairiomis buhalterinėmis firmomis, ir jos tiesiog užsiima nuolatiniu duomenų tvarkymu. Vienas buhalteris galbūt dirba net su kokiomis septyniomis firmomis, juridiniais asmenimis, ir tvarko jų finansus. Jūs taip pat galite būti tie, kurie stengsis tokius dalykus sutvarkyti kuo greičiau, kokybiškiau ir tinkamiau. Linkime sėkmės, pradedant savo naują verslą ar veiklą.

Skelbta Paslaugos Pažymėti:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

*

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>