Renginio viešinimas

Kiekvienam pradedančiam viešųjų ryšių ir komunikacijos valdymo specialistui verta žinoti kelis pagrindinius viešinimo principus. Plakatas – viena iš pastebimiausių reklamos priemonių! Gal atrodo, kad viską užvaldė internetas ir skaitmeninė rinkodara, bet seni patikimi metodai iki dabar padeda pasiekti labai gerų rezultatų daugybei šiuo verslu užsiimančių žmonių. Šiandien pateikiame patarimų, kaip padaryti, kad jūsų reklama apie spaudos konferenciją būtų tinkama.

Spausdinkite plakatus

Populiariniame jūsų renginiusSvarbiausias dalykas vis tiek yra ne tai, kaip jūs kažką viešinate, o tai, kada pradedate visą komunikaciją. Reikia iškart susidėti tam tikrus terminus, kada kas turėtų būti daroma. Visada paskirkite daugiau laiko, kad apsidraustumėte nuo paskutinės dienos darbų efekto. Geriau viską daryti nuosekliai iš anksto. Viešinimas gali būti pradedamas tik tada, kai būna pilnai žinoma programa, kai viskas yra suplanuota. Tam, kad atspausdintumėte plakatus, reikia iš anksto žinoti visus programos niuansus, taip pat turėti maketuotoją, dizainerį, kalbos redaktorių. Rekomenduojama ir iš karto nuspręsti, kur plakatai galėtų būti viešinami. Jeigu plakatus kabinsite mokyklose, jie turės būti vienokio formato, jeigu kažkur miesto erdvėse, gal jie bus didesni. O gal apskritai reikės nestandartinių sprendimų, kurie labai patrauks praeivių dėmesį. Apgalvokite visa tai iš anksto.

Nepamirškite smulkmenų

Jeigu renginys, kurį ketinate viešinti, yra spaudos konferencija, tuomet jums būtina ir viską dirbti iki smulkmenų. Užsakydami tokią spaudą kaip plakatai, lankstinukai, kalendoriai, pagalvokite ir, ar išties jūsų vizitinės kortelės atrodys kokybiškai. Gal reikia pasiųsti dar kartą viską dizaineriui, maketuotojui, gal dar kartą reikia pagalvoti, ar visos smulkmenos atitiks poreikius.

Renkite pranešimus spaudai

Na ir, žinoma, negalime nurašyti žiniasklaidos ir skaitmeninės rinkodaros. Reikalinga paskleisti žinią spaudai, socialiniams tinklams, visokiems naujienų portalams. Platinkite pranešimus spaudai kuo dažniau, kad tikrai visi, kuriems tai būtina, sužinotų apie jūsų norimus nuveikti dalykus, apie jūsų rengiamus renginius, konferencijas. Jeigu planuose yra ir kažkas, į kur galėtų būti kviečiama žiniasklaida, tai nepamirškite žurnalistams atskirai išsiųsti kvietimų. Taupantys paprastai siunčia kažką skaitmeninio, tačiau tokių yra labai daug, o žiniasklaida daug mieliau atkreips dėmesį į tokius renginius, į kuriuos bus pakviesti išskirtiniu būdu. Tarkime, tai gali būti puikus popierinis ant kreidinio popieriaus atspausdintas kvietimas. Kvieskite ir į spaudos konferencijas, ir į pačius renginius. Siųskite dėmesį patraukiančius kvietimus, kabinkite plakatus, turkite protingai kalbančius atstovus spaudai, ir jau netrukus galėsite džiaugtis puikiais viešinimo rezultatais.

Skelbta Paslaugos

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

*

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>